.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برتري سه بر يك منچستريونايتد مقابل چلسي

تيم فوتبال منچستريونايتد با پيروزي مقابل چلسي، بار ديگر قدرتش را به رخ حريفان در ليگ برتر انگليس کشيد.


تيم فوتبال منچستريونايتد که با پيروزي در تمام بازي‌هاي قبلي پا به هفته‌ي پنجم رقابت‌ها گذاشته بود، ‌در ورزشگاه اولدترافورد ميزبان چلسي بود و در پايان با برتري 3 بر يک ميهمانش را بدرقه کرد و به روند 100 درصد پيروزي ادامه داد. منچستريونايتد پيش از اين آرسنال،‌ ديگر تيم لندني را با نتيجه‌ي 8 بر 2 شکست داده بود.

در اين ديدار کريس اسمالينگ در شرايطي گل نخست بازي را روي ضربه‌ي ارسالي از جناح چب به ثمر رساند،‌ که به نظر مي رسيد در شرايط آفسايد قرار دارد. داور به هر حال اين گل را پذيرفت و تيم ميزبان در دقيقه‌ي 8 از حريف پيش افتاد.

در ادامه‌ ناني در دقيقه‌ي 37 روي حرکت فردي خود پس از نفوذ به عمق دفاع چلسي با شوت سنگين از پشت محوطه‌ي جريمه پيتر چک را براي دومين بار مغلوب کرد.

در حالي که آبي هاي لندن مي توانستند اختلاف را کم کنند،‌ بي دقتي مهاجمان چلسي در باز کردن دروازه‌ي خالي کار دست اين تيم داد و چند دقيقه‌ي بعد روني توپ سرگردان در محوطه‌ي جريمه‌ي چلسي را به گل سوم تبديل کرد و شاگردان فرگوسن با 3 گل برتري راهي رختکن شدند.

در نيمه‌ي دوم چلسي بازي را بهتر شروع کرد و با تيزهوشي فرناندو تورس گل اول را به ثمر رساند، در ادامه ضربه‌ي پنالتي بهترين فرصت را براي زياد کردن اختلاف فراهم کرد، اما روني با سر خوردن درست در گام پيش از زدن ضربه، اين فرصت را از دست داد. تورس هم در دقيقه‌ي 84 پس از فريب دروازه بان منسچتريونايتد در باز کردن دروازه‌ي خالي ناکام ماند. تلاش‌هاي دو تيم در ادامه سودي نبخشيد و بازي با همين نتيجه به پايان رسيد.

درديگر ديدارهاي برگزار شده، منچسترسيتي که همانند رقيب همشهري با آمار 100 درصد پيروزي وارد هفته‌ي پنجم شده بود، در حالي با تساوي 2 بر 2 مقابل فولام متوقف شد که ابتدا با دو گل سرخيو آگرو در دقايق 18 و 46 پيش افتاده بود،‌اما دو گل زامورا و مورفي در نيمه‌ي دوم بازي را به تساوي کشاند تا مانچيني که پيش از اين به بازيکنانش هشدار داده بود، بي رحمي را از تيم منچستريونايتد ياد بگيرند، دو امتياز حساس را از دست بدهد.

در ديگر ديدارها تاتنهام مقابل ليورپول نمايش خيره‌کننده‌اي ارائه داد و با 4 گل ميهمانش را در هم کوبيد. مودريچ سوژه اول ترک تاتنهام در فصل نقل و انتقالات گل نخست بازي را به ثمر رساند، دفوئه يک بار و آدبايور دو بار ديگر براي شاگردان هري ردنپ گلزني کردند. ضمن اين که سرخپوشان ليورپول به دنبال اخراج اسکرتل و آدام با 9 بازيکن کار را دنبال مي کردند.

ساندرلند هم با 4 گل استوک سيتي را در هم کوبيد.

در جدول رده بندي منچستريونايتد با 15 امتياز از 5 بازي در صدر قرار گرفت و منچسترسيتي با 13 امتياز در مکان دوم ايستاد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.